En spark hit och en spark dit..

Att vara gravid är som bekant inte min favoritsysselsättning! Tycker mest det är en jobbig låååång väntan! Men om jag ska säga nåt som jag ändock gillar så är det sparkarna och rörelserna i magen! Det blir liksom lite mer verkligt när man känner dem! Dock oroligt också då samma vanliga mönster av rörelser inte känns.. I magen just nu är det full fart och jag kan inte låta bli att förundras över vem det är som skapar allt?

 En "rörelse" jag dock ogillar skarp är då det lilla livet hickar!!!! Det är obehagligt och drygt och inget jag kan få stopp på. Och det är ofta det hickas nu..suck! Men nu är det inte långt kvar tills vi ses kära vän så det är väl bara att stå ut.. ❤️



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0