Fritids

Idag hälsade E. och jag på på fritids! Hon ska ju börja där på måndag så ett litet besök innan hade jag livat henne. Tyvärr tycker jag inte att hennes mottagande idag blev så lyckat! De två som jobbade där hade knappt koll på att hon skulle börja på måndag och hon hade inte ens fått ett eget fack att hänga sina saker på. Sorgligt tycker jag! Sådant är viktiga saker för att man som ny ska känna sig välkommen och som en i gemenskapen! Blev så upprörd och beklämd över detta att hag mailade till rektorn och frågade när ordinarie personal börjar och om mottagandet kommer vara bättre på måndag då hon faktiskt ska lämnas där ensam! Fick svar ganska snabbt och med en hänvisning till att ta direktkontakt med fritids... Jo det hade jag gärna gjort om det fanns nån där att prata med! Tro mig,,på måndag kommer jag fråga hur de tänker sig med mottagande av nya barn! Suck! Precis såhär var det G började också! Men trodde väl i min enfald att det under 3 år skett en förbättring!?
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0