Mjölksyra

Det ordet har fått en helt annan innebörd nu.. Trodde jag visste hur det kändes men jag hade fel. NU vet jag! Efter dagens Tjurrus ligger jag välförtjänt i soffan och bara slappar!


Tänk att jag klarade det! Jag är mycket nöjd över min egen prestation. Tiden var inte bland de bästa men att ta sig runt den där tuffa milen på 1:38h är för mig en bedrift! Jag har inte tränat märkvärdigt detta år, har inte ens sprungit en mil! Och för mig var målet idag att bara ta mig runt.. Kom på plats 1099 av totalt 1797 löpare. Där de sista hade tider på runt 2:57h. Bästa tid låg på 59min! Riktigt imponerande!


Nu väntar jag på att bilder ska läggas upp tjurruset.se så att jag kan lägga ut några här! Jag hade lera ända upp till brösten! Jag har vadat i midjehögt vatten, krupit i lera och klafsat i ren gegga upp till knäna! Jag har klättrat i backar, över stockar och stenar. Snubblat på rötter och halkat hejvilt men fy tusan vad roligt jag har haft! Men nu är kroppen SLUT! Men nästa år ska jag springa igen! Ingen tvekan på det! Har ett lyckorus i kroppen nu som förhoppningsvis sitter i ett tag!


Kommentarer
ia

bra jobbat! och ahh va roligt det later, det dar blir man ju sugen att testa pa, nasta ar kanske :) kraam!

2012-10-07 - 05:57:44 - URL: http://iafia-ia.blogspot.com
Sara

Bra jobbat min vän. Nu kan man gå och le ett tag framöver igen:-) så himla kul

2012-10-07 - 07:21:08 -
Terese

Duktiga du. Instämmer med de andra; Bra jobbat. Nästa år ska jag jaga dig ;)

2012-10-09 - 23:04:54 - URL: http://teresemittilivet.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0