Flygande fart..

Då sitter jag här igen..i väntrummet till flyget som ska ta mig ner till Malmö! Halva terminen av studier har redan gått och fort också! Mycket att ta in och reflektera över, både skoj och drygt! Har ju mitt jobb som dock är prio ett också! Blir nog mycket plugg under jullovet då hemtentan ska in! men det blir ett senare huvudbry!

Mitt största huvudbry just precis nu är flygresan. Ett litet miniplan med typ nitton platser är inte allt för roligt att åka i. Dessutom måste man ha öronproppar om man inte vill dra på sig hörselskador.. Dock mycket bättre än att åka tåg så det är väl bara att gilla läget! Men en liten svag känsla av flygrädsla smyger sig på och det går bara inte att mota bort den..:-/

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0