Hänga och klänga!

Söndagar brukar vara vigda åt våra fysiska intressen! E. har sin gymnastik och jag har min fotbollsträning. G. brukar ha haft bandy, men nu får det bli nåt annat. J. gör det han känner för just för stunden..:) idag har de två pojkarna i familjen iallafall cyklat årets första cykeltur runt byn! Jag hoppade dock över fotbollen idag för jag känner mig lite halvrisig och har så gjort hela veckan...vill ju inte bli sjuk!

Men vi brukar också se till att vila lite så vi orkar med nästkommande vecka! :) idag har vi också haft finbesök av kusin Liv och hennes fina mamma och pappa! Händer alldeles för sällan men förhoppningsvis så firar vi sista April ihop vid stugan i år!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0