Trött!

Hade behövt semester redan nu känner jag.. men ett par veckor till får jag allt stå ut! Har varit med på skolans två planeringsdagar nu och förändringar står för dörren inför hösten. Mer kan jag inte skriva eftersom allt inte är klart än men det snurrar lite i mitt huvud. Känslan är dock bra!

Har lite svårt att fatta att det är midsommar till helgen bara..jag hann liksom inte med där känner jag. Kan bero på att skolavslutningen låg så sent men nu är det faktiskt snart min favorit högtid, MIDSOMMAR!!!! Dräkterna är redan framplockade åt både mig och barnen och nån krans ska jag minsann också hinna med att göra! Men inte nu för nu ska jag krypa upp i soffan och bara koppla bort all hjärnverksamhet ett tag! :)
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0