en kopp kaffe i badrummet skulle kännas helt ok nu!

det går längre och längre mellan gångerna jag skriver..men det har sina förklaringar.. dels har jag varit så mentalt slut av all renoveringsskit här hemma..men nu är det äntligen klart! YEEEEYYYY!!!! lite småfix kvar bara men det kan jag ta! Så nu kanske orken till att vilja göra något över huvudtaget kommer tillbaka! Sen är det andra saker jag inte kan skriva här som också haft betydelse.. Jag har i allafall idag dragit min tjocka bak ur soffan och gått på cirkelträning med bästa Sofian ikväll! (var ju inte igår det hände sist, tydligen så länge sen att de ändrat på var man får ta av sig skorna..det fick jag minsann barskt höra..:)) Fick hursomhelst för mig att det började kl. 20:00 men slänger iväg ett sms till Sofia vid kvart över sju för att verkligen kolla tiden..får till svar nåt i typ med att den börjar halv så sno dig på... Skickade tillbaka att jag inte hinner..men tänkte snabbt om, bytte kläder och slängde mig i bilen! Hann med nöd och näppe! Var också så stressad att jag inte ens hejade på mina lagkamrater och tränare som tränat passet innan! :/ Fick så dåligt samvete efteråt att jag fick lov att både ringa och smsa dem och be om ursäkt om de tagit illa vid sig.. tänk hur man kan bli av stress..jag såg inget annat än rakt fram och hörde knappt nåt heller än mina egna tankar som säger SNO DIG!. Hör i allafall en lite go' och bekant röst som säger "Hej Anna" och då regerade jag och hejade, tack och lov, för det var en av mina fina elever på skolan! Nu när jag åter sitter i soffan kännes det iallafall otroligt skönt att jag tog mig iväg..kanske tog jag det där steget över den där höga tröskeln för att sätta fart på min träning igen? Tack och godnatt! :D
Kommentarer
Domesticka

Den där "renoveringsskiten", kan man inte få se lite bilder på hur det blev?! Alltid lika roligt med före- & efterbilder! Kram från Domesticka

2012-02-12 - 23:41:39 - URL: http://domesticka.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0