Work

Nedan kan ni se lite av det jag jobbat med idag! Har gett eleverna ett tok- drygt pass utan att det egentligen var det som var tanken... Skulle köra redskap med dem och ställde i ordning tre "stationer" med av olika redskap att testa på för dem att jobba med! Nu gav de järnet och tog ut sig totalt och låg som döda sillar på golvet efteråt..Utan att det inte ens var meningen! (tittar man på bilden så ser det ju inte så märkvärdigt ut) Och jag som inte ska köra puls, styrka och kondition med dem förrens om några veckor..:) nu har vi kört två veckor med redskap så nu väntar boll efter lovet! Ska också bli jätte kul tycker jag!

Mina elever är verkligen tacksamma att jobba med! Det är så enormt roligt och de ger verkligen allt i alla lägen! Önskar det fortsätter så också! :)

 

 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0