Usch och fy...

...för kontorsjobb!! Skulle aldrig klara av att sitta åtta timmar rätt upp och ner framför ett skrivbord, framför en datorskärm!

Har idag gjort ett sånt pass och jobbat med pedagogiska planeringar. Resultatet av det är (förutom att jag blev klar med det jag skulle) är en huvudvärk från helvetet! Jag tror jag suttit och spänt ögonen på den där jäkla skärmen på tok förlänge!

Barnen har ju lov och vanligtvis skulle jag varit på fritids men eftersom jag undervisar i idrott så måste jag vara med på dessa "studiedagar" och jag kan bara konstatera att jag är mera praktiskt lagd även om det ibland också förstås kan vara roligt och intressant med sådant här jobb också. Men inte en hel dag! Så är det bara!

Det kan ju också vara så att jag redan innan dagens start var slut i huvudet efter en av E.:s otaliga vakna nätter.. men det är en annan femma! Nu säger jag dock godnatt!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0