Mera mardrömmar!

Mina ögon går i kors och klockan är bara 19:55!! Jag får panik!! E. håller på att ta kål på mig nattetid!

Jag vet inte vad hon är inne i för mardrömsperiod, men nåt måste det vara.. Hon vaknar ungefär varje /varannan timme och är sååå ledsen! Somnar endast om igen om man lägger sig bredvid en lång stund. Att smyga upp för tidigt är inte ens lönt att försöka med! Inatt nångång, minns inte när, bar jag in henne till vår säng för att åtminstone få nån timmes sömn! Och så här har hon hållit på ganska många nätter nu!!!!

Lägg där till alla blåsor hon fått på tungan (pga. sömnbrist) som gör att hon får panik och kan inte äta vilket leder till en tom mage att sova på och det kan vi väl alla räkna ut leder till än mer sämre sömn!

Så om jag verkar otrevlig och tycks gå i min egen värld, om vi skulle råkas mötas nånstans, så har ni svaret på varför jag beter mig underligt här!

GOD NATT!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0