latmasken tar sig ton!

Jag kan inte förstå..men jag har blivit så otroligt lat! I somras körde jag järnet och kände att jag verkligen kommit igång, men sen smög sig förkylningar på och det blev ett uppehåll i tränandet och nu när fotbollen är slut så har energin helt försvunnit!! Jag vill så gärna, men det vill sig inte bara! Jag hittar på tusen olika ursäkter och anledningar till att inte få tummen ur.. och åka och träna, eller bara ta en löptur! jag blir så less på mig själv!

Efter jobbet idag var jag helt inställd på att åka på lite hurtgympa ikväll, men nu är den tanken helt absurd.. Vad ska jag göra? Och tro inte att jag tänker ta era förslag på allvar för jag kommer säkert hitta på några bra svar som rättfärdigar min inneboende latmask! Men ni kan ju försöka! ;-)
Kommentarer
P

Men anna då ;) Nu laddar du ordentligt till måndag så ses vi då. Tänk du som kört så hårt i sommar och fick värsta kondisen och orken. Nu plockar vi fram den igen!! Kram Pernilla

2011-10-03 - 22:04:55 -
Anna

Men Pernilla jag vill verkligen men det är så konstigt för ca en halvtimme innan start så är det som att nån satt en stark stark magnet i rumpan på mig som dras till den andra magneten som finns i soffan! Och Det är sanning! ;) ska förstås försöka igen! Skam den som ger sig!

2011-10-03 - 22:30:41 -



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0