Fixat..

..chipsen alltså och jag har stillat mitt begär! ;) Nu kan jag med ro skriva ner några rader om hur bra och dålig min dag varit..

BRA:
Jobbet!,hade idrott med underbara 1:or som slet som djur så de blev alldeles röda i ansiktet då det jobbades med olika redskap! Efter en superbra förmiddag blev eftermiddagen på fritids helt outstanding! Vi körde "fångarna på fritids" och det blev en succé!! Krävdes en hel del förjobb av oss vuxna, men åh andra sidan fick vi tillbaka allt i form av glädje! Och vi är ju där för barnen och självklart gör vi allt för att de ska få ut något bra av sin tid på fritids! I dag blev det det lilla extra, som pricken över i:et! Nu gäller det bara att gnugga geniknölarna och komma på någon ny "överraskning" om nån vecka igen! :) I love it!

DÅLIGT:
Komma hem efter en toppenbra arbetsdag och mötas av sjuka barn! Vår lilla prins har feber och vår lilla prinsessa har munnen full med blåsor!..Höstblåsor? Så imorgon blir en vab-dag och då ska jag pyssla om dem på allra bästa sätt! Tycker inte om när mina barn mår dåligt! Mina hjärtan!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0