Egentid

Har myst ner mig i soffan och reflekterar över dagen! En ganska bra dag med mycket gjort! Dock kan man ju ibland önska andra lösningar på saker och ting men nånstans känns det som att "gilla läget" just nu är det som funkar bäst. Måste lära mig att jag kan inte ha kontroll på allt och försöka lösa det som jag anser vara rätt åt pipsvängen! En del saker ligger helt enkelt inte på mitt bord men jag blir ganska så frustrerad över andras oförmåga till att skapa lösningar! Speciellt sådana som faktisk ska kunna det!! Vill ju höja rösten och sätta ner foten men nej nu ska jag vara tyst ett tag (ett LITET tag är nog allt jag klarar dock).

Nåja, bra dag ändå som ska avslutas med lite hemjobb! Trots "mycket" planeringstid (om man jämför med planeringstiden på mitt förra jobb) på jobbet så räcker det inte riktigt till då jag egentligen har två områden, idrott och fritids, som ska klaffa och planeras. Idag gick planering åt till det ena så nu får kvällen gå åt till det andra! Synd bara att kompbanken blir så stor... Det är ju inte alltid så lätt att ta ut de där timmarna.. J. är iallafall på hockey ikväll så då gäller det att passa på!

Godkväll!


 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0