pappans dag...

...firades redan igår kväll hemma hos oss!
J. står ju vanligtvis för den mesta av matlagningen här hemma så nu önskade han sig en middag av oss resterande familjemedlemmar. Vilket han självklart fick! Och ska barnen hjälpa till blir det tacos!
Present fick han också..lite choklad och en ny bok om en viss fotbollsspelare! Och jag kan bara konstatera att allt gick hem! En mätt och belåten pappa som kröp upp i fåtöljen och började läsa på stört!
Denne pappa fick dessutom frukost fixad imorse av sonen beståendes av trerättrers frukost...nachochips till förrätt, yoghurt till huvudrätt och chokladrån till efterrätt! Kaffet fick han dock fixa själv! :)




= en lyckad kombination för en fars kväll!


Men vi har även hunnit med mer än att frukost idag..för sovmorgon blev det inte då vi skulle hem till min farfar och fira hans födelsedag som var igår..
Våran familj och lillebrors familj möttes upp där redan vid 10 för att hinna med dagens alla andra sysslor också beståendes av barnens gymnastik och min efterlängtade fotbollsträning som startade idag!
Mycket trevligt hos farfar var det iallafall. Det är så skoj när vi träffs alla sådär ibland! Även min pappa kom dit och fick sig en liten blomma på fars dag!

Nu är det kväll och jag ska sköta min söndagssyssla =tvätt innan sängen och sömnen nalkas!





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0