Kärlek

En lång och krävande dag fick ett mycket trevlig avslut! J. tror jag såg på mig att jag efter igår (som också var lång och krävande arbetsmässigt) då jag fick mot ta ett ganska ,för mig, löjligt överreagerande behövde det! Ibland chockar han mig..;)

De här tre arbetsdagarna har varit uttömmande! Hjärnan har gått på högvarv och jag har suttit framför en dataskärm och skrivit lokala pedagogiska planeringar så jag blivit alldeles knäpp tror jag! Så knäpp att jag till och med tog mig ut på en rask promenad igår kväll, och det var längesen sist!

Hursomhelst...tillbaka till gårdagens konstiga händelse! Visst förstår jag att man kan tolka saker olika men i det här fallet har jag inte gjort något olagligt eller fel! Dessutom blir min bästa vän satt i en situation som för henne inte alls kändes bra och det gör mig väldigt ont då jag anser att den som stört sig på det jag nu gjort (kommenterat en kommentar på ett skämtsamt sätt om att jag skulle ta en dansövning rakt av samt filmat min vän i 26 sek. som jag även frågat tidigare om hjälp då hon i mina ögon är väldigt kunnig och hon svarat ja på min fråga om hjälp) kunde ha tagit det med mig själv direkt.

Just nu vet jag inte riktigt hur jag ska hantera detta heller...ska jag bara låta det vara eller ta tag i något som i mina ögon är ett löjligt överreagerande. Dock tycker jag också att det är svårt att inte ta det personligt då det kändes som ett personligt påhopp och det gör mig så arg att jag vet att det för mitt eget bästa bara är att hålla tyst annars kan det helt okontrollerat hoppa mycket grodor ur min mun och det är det sista jag vill!

Sen tror jag att jag lösenordsskyddar denna blogg så vill du fortsätta läsa (vem du nu än är) så kommentera detta inlägg eller skicka mig ett mail på [email protected]

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0