äckligt!!

Kan du med bilderna gissa vad jag råkat ut för?

Vädret är gråmulet..det hänger regn i luften!
Plötsligt känner jag världens största..


i huvudet..tror jag iallafall..
Jag titttar upp för att lokalisera varifrån den kom och ser..



..dock var himlen inte lika blå!
Nu börjar en "åh nej- känsla" sprida sig i  kroppen..
Instinktivt åker handen upp i håret där "vattendroppen" föll..
Men där var inte vatten utan snarare hade detta hänt..



Så nu stod jag där och kände mig så här..


Jäkla skitfåglar..hur stora är oddsen liksom?
Man kan ju bara undra om de tänkte såhär?..



Nu vet iallafall jag var det landade..och det gör alla barn på jobbet med!
Har iallafall delat med mig av lite glädje idag till alla dessa ljuvliga barn som tyckte detta var skithäftigt! ;)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0