periodare..

Jag är en periodare beträffande tradera.. och nu är jag på gång igen. Jag köper mest men ibland händer det att jag även säljer vilket jag precis gjort! Igår avslutades 6st auktioner och jag gjorde en vinst på 627 kr! WIHOOO!!! Mycket nöjd är jag! Jag fick såklart mersmak och går omkring här hemma och letar i alla gömmor om det inte finns mer att sälja..:)

Sitter just nu med stora hörlurar på mig och har seminarium. Jag har redan redovisat mitt arbete och lyssnar och inspireras av alla andras arbeten! Har fått så mycket bra idéer från denna kurs och har lärt mig otroligt mycket! Tyvärr är kursen snart slut tyvärr, men tankeverksamhet fortgår! Nu är det bara slutuppgiften som ska in nästa vecka på torsdag...nu gäller det bara för mig att sätta igång i tid och inte på onsdagkväll..:D
Önskar så att fler av min förskollärarkollegor fick ta del av denna möjlighet till fortbildning!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0