oj...

...så många förslag jag fick på bilder! Tack alla! Riktigt skoj med alla kommentarer! Let's keep it that way! :) Men ni gav ganska spridda förslag..måste nog fundera lite mer känner jag! Vet inte om jag kanske till och med tar mer än en bild. Är dock lite besviken på mig själv att jag inte fick till det med skärpan på många av korten. Är inte alls van med det känsliga objektivet jag har nu, trots att jag använde stativ på några av bilderna.

Har lite mer energi idag känner jag! Skönt! sprang ur mig en massa crap på fotbollsträningen igår. Mår verkligen bra av att få röra på mig och det tillsammans med ett härligt gäng galna brudar! Något sjukt är det också i mitt huvud som säger...Hoppas det blir löpträning innan..Hallå! Jag hatar ju det! Vad är det som händer, vem har satt så konstiga griller i huvudet på mig?, för det kan väl inte vara så att jag faktiskt börjar gilla det en aning?

Anyhow..barnen sover redan, J är i stugan och jobbar med båtmotorn och jag ska slappa lite framför tv:n efter att jag förberett morgondagens skolläxa som ska göras på jobbet imorgon och som ska innehålla rumsuppfattning..Det får bli en skogsutflykt med inslag av lägesord och andra roliga matteaktiviteter!

Inatt sov jag på soffan förresten. Ja och det var inte av egen fri vilja utan av självbevarelsedrift..Trodde jag skulle få ett psykiskt nervsammanbrott där jag låg och lyssnade på råttan som flyttade in på vårat tak någon gång i höstas. Har haft ett stort hjärta hela vintern då jag tänkt att den kan få bo där till den värsta kylan är över och  det har varit lugnt där ett tag nu och jag trodde att den dragit vidare, men oj vad fel jag hade! Den hade nog bara varit på lite semester för inatt var det liv i luckan igen! Det som gjorde mig mest störd var att jag till och med kunde höra då den ruskade på sig och jag såg framför mig hur miljontals små loppor och kryp flög ur pälsen och såg vidare framför mig hur de också intog nu mitt innertak och gjorde om till sitt hem..Bläää! I helgen får nog tyvärr råttfällan tas fram..ska dock ta och meddela den där för tillfället ovälkomna hyresgästen redan ikväll att han har nån dag på sig att ta sitt pick och pack och dra innan jag vidtar åtgärder! Punkt och slut!


I dare you!...:)

Glömde jag säga att bilen pajade igår också..ja den gjorde det iallafall och nu måste en ny införskaffas..tur man är tät!..NOT!! Bidrag mottages tacksamt! :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0