zombievarning!

Kändes som en ordentlig käftsmäll då klockan ringde 5.30 i morse! Satt uppe till klockan ett i natt med skoljobb som jag bara måste få klart.. Såklart hade jag öppning på jobbet imorse så det blev ju inte direkt många timmars sömn. Dessutom fick jag sova på soffan..:/ G. hade bönat och bett pappan om att för en gångs skull sova i våran säng och tydligen hade han gått med på det..för på min sida av sängen låg där en prins och vräkte ut sig så att jag om jag hade haft tur fått plats med min lilltå kanske.:)

Tackar dock nån högre makt (mig själv för att jag är så bra på att göra scheman) för att jag de fredagar jag har öppning redan slutar kl 10.30. Så bördan blev inte så tung och mina kollegor behövde inte oroa sig särskilt länge över min sömngång..

Nu är det iallafall kväll och mys! G. är på bättringsvägen men lilla E. är ordentligt risig! 39.2 i feber då jag stoppade henne i säng nu på kvällen. Dessutom är hon riktigt besvärad över snoret som rinner, så typ varannan minut vill hon bli snyten. Det är stor förbrukning på papper här hemma nu! Haha, nu slog det mig..min morfar hade alltid en tygnäsduk i fickan som han snöt sig i om och om igen..kanske vore nåt?! ..Eller INTE! fy så otäckt och ohygieniskt. Tänk att alltid gå omkring med en stor snorhög i fickan som bara blir större och större..och tänk att stoppa ner handen i fickan och känna det som finns där..Hua! Nej, tacka vet jag hushålls/toalettpapper! Sorry miljön..men där går min gräns! 

Haha! googlade på en näsduksbild och hittade denna facebookgrupp..Vi som tycker det är äckligt att snyta sig i näsduk sedan stoppa i fickan. Tänk att det finns en grupp för allt! Kanske något jag ska gilla;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0