uppdatering

det blev visst en kortare paus här... Han liksom inte med gårdagen. Jag kände mig piggare igår morse så det blev att jag åkte och jobbade vilket också betydde party på kvällen!:D 4 snygga brudar kom hit och förgyllde min kväll! Lite tacos och massa skitsnack innan bilen som skulle skjutsa oss styrde mot den stora staden Falun! En härligt galen kväll blev det som resulterade i att det bestämdes att vi gör detta alldelens för sällan och att vi snart ska få till en ny fest! En växthusfest med tema plastparty? bestämdes också och den ska det bli spännande att gå på ;)

Nu har dock hela denna lördag gått också och jag har klarat den fint med bara pyttelite huvudvärk i morse. Nu väntar mys i soffan i väntan på lite god mat!
God kväll!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0