träningsläger!! :)

Det blev ingen dator..:( men väl ett träningsläger i Spanien:))! 03.30 den 6/4 åker jag med fotbollslaget ner till Spanien för att där under 5 dagar tok-träna fotboll och försöka suga åt mig energi av solens strålar, för att sedan fara hemåt tidigt på morgonen den 11/4. Detta är alltså om drygt en vecka!

Var iväg och fixade pass idag och min kära lagkamrat Jessica såg till att efterboka mig på resan! Kanske kan tyckas att jag är ute i sista stund och det kan jag väl hålla med om..men när resan bokades hade jag inte tänkt börja med fotbollen igen och när jag väl beslutat mig för att köra igång så var ju allt redan bokat och klart och jag tog förgivet att det inte gick att följa med och mina lagkamrater trodde att jag inte kunde så de ifrågasatte aldrig om jag ville vara med..miss i komunikationen helt enkelt!

Igår lade jag en kommentar på FB typ om att om någon skulle bli sjuk eller så så ställer jag gärna upp och tar den platsen..varpå jag får frågan om jag vara med och om man skulle kolla om det gick att boka in mig..JA såklart! Enda kruxet var att jag saknade pass så idag blev det ilfart till Borlänge för att skaffa pass och det skulle komma inom 5 arbetsdagar, alltså senast månag så då funkar det! Jag är så glad!! J. är inte lika imponerad men han hanterar det bra ändå tycker jag ;)

Fråga mig inte var vi ska i Spanien för sån koll har jag inte..jag har ju raderat all info om resan eftersom jag inte trott att jag skulle med.. Jag får väl uppdatera senare om det! Men nu vet ni allafall vad det jag skrev om igår handlade om!
Kommentarer
Sara

Men ååå va roligt! Kul för Jonas också för nu måste ha ju få sin häst :-)

2011-03-29 - 20:54:55 - URL: http://prossara.blogg.se/
Anna

ja Sara..han ska få sin häst...:)

2011-03-29 - 22:38:16 -
Terese

Åh vad härligt att få åka iväg. Det kan du behöva efter motgångar och ledsamheter. Stora kramar till dig och ha en trevlig resa..

2011-03-29 - 23:39:35 - URL: http://teresemittilivet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0