mysdag!

Vilken härlig dag det blev idag! Vasaloppsmorgon, barngympa och mys vid Hanses hälla med familjen Gunnarsson. Är så glad att vi har lärt känna den familjen. Helt underbara människor! Vi åkte upp till Hanses hälla direkt efter att gympan var slut och gjorde upp lite eld så lunchen kunde intas så fort som möjligt! Efter lite korvätning så blev det pulkaåkning och skidåkning för hela slanten.

Och till och med jag tog mig två korta varv på mina nya skidor så nu kan jag iallafall säga att jag testat dem. Riktigt roligt var det så nästa år ska jag köra igång så fort det blir snö och spårat! Barnen de tränade inför barnens skidspel nästa söndag..som för övrigt också går av stapeln på J:s födelsedag..:)

På eftermiddagen ville pojkarna leka mer så efter en snabbduch för att bli av med röklukten från korvgrillningen som bitit sig fast så skjutsades G. hem till A. och jag och E. for hem till bästa Sofian för lite skitsnack och lek med en något hängig Lova..:(

Nu ligger båda barnen skönt i sina sängar, helt slutkörda efter dagens aktiviteter! Fler såna här dagar ser jag framemot nu när våren inte alls känns långt borta!




framtida vasaloppsåkare?

Kommentarer
Karro

Tack detsamma till er!!!

2011-03-07 - 19:54:04 -



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0