men åhhh vad drygt!

blir så irriterad på teknik som inte fungerar som jag tänkt mig...En hel förmiddag åt he***e! Åkte direkt efter lämning av barn imorse in till jobbet för att få klart min ppt-presentation som är en skoluppgift. Satt där även förra veckan och fixade med kort och dylikt som att lära sig ett nytt program. Men något går snett, vet inte vad! För idag gick inget att spara i det filformat som jag tidigare sparat i, vilket också är det filformat som behövs för att alla på kursen ska kunna ta del av min presentation! Gahhh jag blir galen! Detta betyser att jag återigen imorgon måste in och göra om allt från början! SURT!!!

åker iväg och tränar lite ikväll så jag får bort lite negativ energi som samlats i min huvudknopp under förmiddagen. Kommer säkert göra susen! Det är mycket som ska hinnas med imorgon också...skoljobb, läkarbesök, nätverksträff på hab, skridskoavslutning och blingo... Detta betyder att imorgon måste allt klaffa!

Uppdatering lite senare på kvällen: Det blev ingen träning..insåg att det skolarbete jag egentligen skulle ha imorgon måste ske nu på kvällen...annars hinner jag ju inte bli klar..jäkla piss! Känner mig såhär just nu:

Kommentarer
Sara

Hallå! Har ni open office på jobbet? Det brukar bli lite könstut då. Det fungerar ju inte riktigt så bra som annat eftersom det är en billigare variant?? Lycka till!

2011-03-07 - 21:01:19 - URL: http://prossara.blogg.se/
Anna

Ja det har vi sara och jag är rätt less på det nu!!

2011-03-07 - 21:06:38 -
Sara

Vad har du hemma då? Fungerar inte det bättre? Jag har använt openoffice och det brukar funka

2011-03-08 - 17:38:01 - URL: http://prossara.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0