Kalasdag!!

Vilken underbar dag vi har haft idag!! E.s treårsdag och nationaldag. Nationaldagsfirandet hamnade dock i skymundan då vi hade kalas hela dagen lång! Bästa dagen på länge!!! Fint väder, glatt humör och underbara gäster!

Imorgon är det jobb igen...har varit ledig nästan en hel vecka och så skönt det har varit! Och jag tog ledigt även från bloggen som ni säkert redan märkt. Känner på mig att mitt bloggande kommer bli sporadiskt nu under sommarmånaderna..prioriterar utomhusvistelse istället för att sitta framför datorn..och sedan jag fick min iphone har datoranvändandet blivit mycket mindre varpå det också blir mindre skriverier här..:(

Kort uppdatering:
*Jag fick VG påmin slutuppgift i kursen jag läste..nu återstår bara att se vad jag fårför slutbetyg.

*Min fot är lite  bättre men jag har ej vågat mig på fotbollsträning än, men snart så!

*G. hade barnkalas i lördags och här hemma härjade sju galna killar, tur det bara händer en gång per år!

*I onsdags fick jag ett telefonsamtal som gör att ni ska hålla era tummar för mig på onsdag, tack! Kan inte skriva mer om det nu..det gör jag om det går vägen! ;)

*Vi har varit på återbesök med G på kirurgen och kanske, kanske ser det ut att det snart är ett slut på allt det tunga kring honom. Hoppas så på det för hans skull!!

*Jag har äntligen kommit igång med mitt projekt flytta lekstugan och snart är det klart, lite vit färg som saknas bara! Glömde ta "före" bilder så ni får allt nöja er med "efter" bilder då allt är klart.


Nu tror jag inte det var något mer..på återseende! Så fort jag slår på datorn! ;)

Kommentarer
Smsa Låna

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-20 - 04:36:05 - URL: http://smsalåna.nu



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0