God dagens alla Goa människor! Nu ska ni f...

img_0224 (MMS)

God dagens alla Goa människor! Nu ska ni få höra vad jag gör..om ni inte redan ser det vill säga..:) Sitter på en pub i vår eminenta huvudstad Stockholm och avnjuter en svalkande Corona tillsammans med min kärlek! Det ni! J. Skrattar gott åt mig och funderar lite över min nöjdhet..nej nu vet jag säger han.. Det är för du fick ditt shopping begär tillfredsställt genom inköpet av örhängena! Jag ler, kanske det svarar jag.. Men innerst inne vet nog han lika väl som jag att dessa små korta semestrar betyder så mycket för oss.. Utan barn, utan måsten.. På ett mysigt hotell och bara ta dagen som den kommer! Snart är den över men än är det någon dag kvar och jag tänker fortsätta le och bara njuta! Puss på er!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0