Glo som en ko..Det rycker jag om att göra!...

Glo som en ko..Det rycker jag om att göra! Det är inte särskilt roligt att åka tåg men att sitta och glo på alla andra människor som är med på tåget gör det lite roligare! Det måste ju bara få vara så att det är ok att dumglo på varandra om man åker tåg eller tunnelbana, det tycker iallafall jag! Jag har riktigt svårt att inte sitta och stirra på människor som sitter snett mitt emot mig eller om jag hör något väldigt intressant bakom mig.. för då vänder jag mig gärna om..:) Vad ska man annars göra när man sitter där man sitter ett par timmar i streck och inte har något annat att göra än att glo! Håller ni inte med?.. och tänk vad mycket roligt man kan tjuvlyssna på! ;-)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0