Sover fortfarande

eller nej inte fysiskt kanske..kroppen är uppe och går och så och gör det som ska göras men hjärnan är ändå på något sätt helt frånkopplad.

Känner mig dessutom som en vikarie på mitt eget jobb..:( Jag är en kontrollmänniska och det här med att inte vara på jobbet de två första dagarna av veckan känns faktiskt inget vidare. Jag kanske vänjer mig med tiden, jag hoppas jag gör det iallafall!

Skolarbetet är inte heller färdigt. Mailade läraren om att jag vabbat och fick uppskov tills måndagmorgon. hade hoppats på att hon skulle ge mig en dag utökad tid, men jag fick fyra så det tackar jag väldigt mycket för! Imorgon blir det således en kort dag på jobbet sen hem och göra klart inlämningsuppgiften så jag kan ha helgen fri!!!
Kommentarer
Cattis

Du fixar det bra Anna! Lite jox med familjen hör till. Trött? OJ vad jag vet vad du menar! Kram!

2011-01-21 - 20:32:30 -



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0