precis vad jag behövde!

Har laddat upp batterierna rejält ikväll! Vi hade en friskvårdsaktivitet med jobbet nu ikväll och det var bara en sån fantasktiskt härlig upplevelse!
Kunde inte komma mer lägligt!

Vi besökte Hälsovalet i Falun. Under kvällen fick vi testa på olika behandlingar. Jag startade med att sitta i en massasgestol i ljusrummet, fortsatte med handmassage följt av ryggmassage. Bröt av med lite enklare förtäring i form av någon soppa, bröd och annat gott tilltugg. När också magen fått sitt så var det dags för ansiktsmassage samt rengöring och jag avslutade det hela med ett välbehövligt och underbart fotbad följt av fotmassage. Jag är mer än nöjd och känner mig härligt avslappnad i kroppen! Den har varit rätt spänd sen i fredags. Många skratt avlöste också varandra så ja lite gladare känner jag mig också! Jag har verkligen fina kollegor. Och allt detta kostade mig inte en krona, hur bra är inte det dessutom?:)

Med denna känsla i kroppen så kan jag starta morgondagen med ett toppenhumör! :)



Och om ni inte redan visste det så vill jag bara meddela att jag har
världens bästa lillebror.
Han är så klok och har lyft mig många gånger,
så även idag med ett meddelande på facebook. Jag älskar dig!
Kommentarer
Micke

Pus å paam!

2011-02-02 - 01:38:20 -



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0