måndag morgon.

Sitter med datorn i knät och försöker få igång det där som finns innanför pannbenet som tydligen också kallas för hjärnan. Hur som haver så känns den ganska trögstartad idag..:S Tur är väl då att jag inte har alltför mycket att belasta den med.

Har precis lämnat barnen på förskolan och är klar med det skolarbete som ska göras för denna vecka så nu är det väl bara att köra igång med kommande veckors läsning. Dock så är det publikationer på datalänkar så jag ska faktiskt ta mig in till jobbet idag och skriva ut dem. Det är så mycket lättare att läsa något på papper än över en dataskärm tycker jag.

nej för att komma igång så tänker jag lyssna på denna ett par gånger..blir på så piggt humör av den, texten passar väl inte sådär jättebra in men gillar "go:et" i den! Man kan liksom bara inte sitta still! :)

 

 

"Titta in till någon när som helst om du känner för det. Säger de "Usch, är det du!" kan du ju titta ut igen."
- Nalle Puh




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0