Hur ska detta sluta?


Är detta jag imorgon? Bambi på hal is...

Fotbollslaget har visst fått för sig (eller kan det vara den nye tränaren?) att det ska spelas Hockey Bockey imorgon som träning.. Ja och ni kan ju själv lista ut hur bra det kommer gå för mig?!
1. Jag har inga skridskor
2. Jag har ingen hjälm
3. Jag har ingen klubba att stödja mig mot..
4. Jag har inte åkt skridskor på säkert 10 år
5. Och jag var inte särkilt bra då jag senast åkte heller!

Men nu har jag iallafall lånat mig ett par skridskor, en hjälm samt en klubba så det är väl bara att ge det mitt bästa försök...Haha! de andra kommer nog få sig ett gott skratt iallafall! Hoppas bara jag klarar mig från några brutna ben! Min räddning är att det är så dåligt väder att träningen blir inomhus istället. Tänker nog be nån högre makt om det innan jag går och lägger mig ikväll! :-S
Kommentarer
Terese

haha hoppas det går bra. Spela inte för länge bara så du blir så där trött i fötterna ;)

jag bröt benet sist jag åkte skridskor, dom lurade med mig med jobbet och spela bandy. Lyckat... sjukskriven nio veckor

lycka till, det går säkert bättre för dig tror jag.

När ska du hänga med o åka skidor då?

Kram på dig Terese

2011-01-08 - 23:15:25 - URL: http://teresemittilivet.blogg.se/
Anna

låter som om jag ska ställa in skridskoåkandet...:)Skidorna ja hade tänkt ta mig ut på en premiärtur i veckan!

2011-01-09 - 09:22:55 - URL: http://menduuu.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0