Hey You

Första seminariumet över datorn är nu avklarat och jag är i fas med det som ska göras! Känns väldigt skönt. Ska skriva ihop det som ska lämnas in senast fredag redan nu så kan jag bara lägga bort skolan ett tag. Vet inte vad som hänt riktigt så här bra i tid brukar jag inte vara då det gäller skolarbeten..men jag tänker rida på den vågen nu..och hålla mig kvar!


Tänk vad ett telefonsamtal en fredagkväll
kan förändra mycket..
Vet inte vart vi står eller vart vi kommer att gå
Just nu måste jag bara låta det vara
Låta det ta lite tid och känna efter..
Göra om, göra rätt..
men det är Tårar som rinner.



Hörde denna på radion i går på väg hem från den underbara hälsokvällen. Fick mig att tänka på den trevliga kvällen i somras då vi var i skog och kolllade på P-Floyd. Hoppas det blir av i år med! :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0