för er som har barn..

Jag har genom mitt arbete i förskolan hittat till en blogg jag följer dagligen.. Förskoleburken heter den. Genom den kan man få mycket bra tips och ideer på vad man kan hitta på till barnen, både sina egna, andras och som i mitt fall även på förskolan. Den är tycker jag värd ett besök om du har lite ide'torka kring vad man kan tänkas hitta på och göra med de älskade små liven! Hon som skriver den har precis också börjat med något hon kallar för veckans tips vilket jag tycker verkar spännade.. Hon har även kategoriserat (i högerspalten) alla sina inlägg så det är verkligen lätt att hitta något specifikt man kan tänkas söka efter också!
Klicka på loggan/bilden så kommer ni dit! :)

Kommentarer
Maria - Förskoleburken

Hej! Tack för att du läser och länkar!!! Hoppas du ska ha glädje av Förskoleburken även i fortsättningen!

2011-01-10 - 17:33:51 - URL: http://forskoleburken.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0