Äntligen!

NU så är jag på benen igen! Känns underbart härligt att det onda är så gott som borta! Att gnälla över lite halsont tänker jag inte göra mer för det vanliga ont i halsen är inget i jämförelse med halsfluss.

Nn vill jag bara komma igång och testa mina nya skidor! J. ska bara fixa till dem först och jag måste kanske vänta nån dag till innan, så även kroppen hunnit återhämtat sig! Sn så är det bara att tuta och köra samt köra på med fotbollsträningarna igen! Så skoj och skönt det är att ha börjat röra på sig igen och vad pigg man blir!!

En dag kvar av ledigheten också. Börjar ju inte förrens på tisdag så imorgon hoppas jag kunna åka hem till Sofia en vända samt få med mig Maria och Melwin. Har ju knappt hunnit träffat de två sistnämnda nu när det blev så här. Och de är bara kvar här uppe i Dalarna tills Onsdag..:/ Önskar jag var ledig lite längre!!!

Nej nu måste jag nog lyfta ruman ur soffan och få någonting gjort här hemma..ligger lite efter..Ciao!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0