typiskt!!!



Kunde just tro at det skulle bli så här... Ja nu låter jag väldigt negativ, men faktum är att jag känner mig så just nu. Är jag trots allt för gammal för att spela fotboll, är detta kroppens sätt att upplysa mig om att jag inte borde köra igång igen??

Vill såklart inte tro det, men en fin sträckning i låret kan lätt få en att känna så! Att komma igång och köra på för fullt utan att tänka på att kroppen varit otränad ett lääängre tag kanske inte var så smart...Men jag tycker ju att det är så förbenat roligt och vem vill då köra på i halvfart..:) Nu blir det vila tills det onda gått över..och då är jag väl tillbaka på ruta 1 igen! Suck!!!
Kommentarer
ia

nejdå, kom igen Anna du fixar det! låt det läka ordentligt först bara, så är du snart tillbaka på banan igen. kram :)

2011-02-13 - 21:08:50 - URL: http://iafia-ia.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0