ruska, ruska, ruska till ingen nytta..:)



Så här känns det i mitt huvud just nu..försöker förbereda mig för seminariet som jag strax ska ha men det är så mycket annat i mitt huvud som också vill komma ut.. Spelar ingen roll hur mycket jag ruskar omkring de cellerna i ett tappert försök att skapa ordning och reda däruppe..
Nej lika bra att dra på sig de gigantiska hörlurarna och fälla fram mikrofonen och anropa mars...för ni skulle bara se hur rolig jag ser ut när jag sitter och kommunicerar med min kurskamrater över datorn! :D
Håll nu tummarna hårt bara att datorn orkar med..för igår la den av en sväng..jag dock håller mina tummar hårt för att J. ska komma hem med en ny dator åt mig! Ciao!

Och i mina tankar finns P. och M. och deras barn som idag väntar besked,
för dem håller jag mina tummar allra hårdast!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0