önskningar

jag har många önskningar men just denna kväll är min önskning endast av det materiella slaget, för visst måste man få ha sådana också?

Iallafall så har jag varit på Me&I party och det fanns en hel del jag ville ha! Och just denna kväll var det dessa kreationer som fastnade på beställningslistan:

en supersöt tunika att matcha med dessa..


..supermjuka härligt randiga leggings!

Bilderna gör absolut inte kläderna rättvisa! Eftersom E:s garderob till största del består av rosa och lila kläder så kände jag mig ikväll lite djärv och slog till på dessa grönaktiga plagg! Nu längtar jag verkligen till den varmare årstiden så dessa kan användas!

och så till min önskan...obegränsat med pengar! För det fanns så mycket jag ville ha där men kläderna är ganska dyra och snålheten slog till..och min sambos förmanade ord innan jag åkte.."köp nu inte för mycket"..ekade i mitt bakhuvud. Men jag antar att jag snart kommer befinna mig på ett till sådant här party så då kan jag ju köpa det då! :) Då känns det mer okej!
Kommentarer
Terese

hehe jag har en till visning i maj. du är självklart inbjuden anna :)

2011-02-08 - 23:14:52 - URL: http://teresemittilivet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0