impulsernas man

Alltså min sambo är ibland lite väl impulsiv..Han har gnetat och kört på sina nya skidor då väder och tid gett honom möjlighet och från ingenstans bestämde han sig för igår att köra KortVasan...NU PÅ FREDAG! Han letade på blocket och hittade en startplats i led 3 och slog idag till på den. Han har farit och flängt än hit och än dit idag för att ordna och fixa och vet ni jag tror verkligen han kommer genomföra detta.. Han har annars en tendens att vara rätt stor i mun och snacka om allt han skulle kunna göra utan problem, men aldrig riktigt bevisat något men nu så tror jag faktiskt han kommer göra det...om inte så har han slängt en massa pengar i sjön..och för min ekonomiske sambo så skulle det vara otänkbart..:) (nya skidkläder, startplats, omregistrering, vallning mm)

Så håll nu tummarna för denne atlet på fredag att han klarar köra hela loppet. Han är nöjd om det går på under 4 timmar, och säger sig bli supernöjd om han klarar under 3½ timme! Jag återkommer med resultat!

Sonen då..jo han är J. hemma och vabbar med.. Fick provsvar igår och de visade på STJÄRTFLUSS!?  Han har alltså fått streptocker i snoppen.. Stackars, stackars! Snuva i stjärten kallade doktorn det för och var tydligen rätt vanligt. Så nu äter han åter igen penicillin. Så förhoppningsvis så är detta problem ett minne blott om en vecka! Den lille prinsen lyckas då dra på sig allt..:( Han har iallafall fått följa med på J:s äventyr idag och kommer göra det även på fredag tillsammans med farfar för att heja på pappsen! HEJA, HEJA!
Kommentarer
Sara

Han kom i mål till slut såg jag:-) du då? Hur många mil har dina nya skidor åkt med dig då:-)

2011-02-25 - 14:50:02 - URL: http://prossara.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0