Fylld av energi!

Denna helg har verkligen varit toppen! Vi har verkligen fått till en riktig familjehelg! Jag är verkligen så glad och tacksam över de underbara människor jag har i min närhet. Har inte så mycket att skriva egentligen..känner bara att jag vill visa helgen i bilder.. En helg som varit fylld av fysiska aktiviteter!
Fredagen har ni ju redan koll på...
Lördag morgon blir jag väckt av en gäll signal då min älskade (trots att han ringer och väcker mig..morr) bror ringer och bjuder ditt oss på lite födelsedagsfika för mig (det som jag egentligen skulle bjudit dem på..:) Så det var bara att snabbt vakna till liv och åka dit! En härlig förmiddag minst sagt! Hem och ladda om batterierna för en kväll med medlodifestivalen som för övrigt inte bjöd på några höjdarlåtar..
På söndagens schema står som alltid gymnastik för barnen på förmiddagen. Min egen träning efter barnens gymnastik var flyttad till kvällen. Efter lite lunch och vila bestämde vi oss för att vara ute i det fina vädret! Och vad kan då vara bättre än en utflykt till Hanses Hälla? Vi ringde även Familjen Gunnarsson och frågade om de ville hänga med och Gustav jublade då de ville det! Fler sådana här helger önskas tack!

utelek med kusin L.
(undrar vilken stackare det var som fick dra, Inte var det jag iallafall..;)



en av de bästa..lyser ikapp med solen


Balans var gångens tema på gympan


det viktigt att hålla tungan rätt i mun!


ska jag verkligen våga hoppa?..


lite läskigt är det allt..


här var det tänkt att stå på huvudet..men ibland vill det sig inte riktigt.


nu är jag iallafall på god väg..och att stå på händer är också bra!


Den avslutande dansen för storbarnsgruppen hängde även småtjejerna med på! ♫♫


Det svänger ju! ♫


Helgen avslutas på bästa sätt!


♥♥♥

Kommentarer
Sara

Ser härligt ut min vän! Läääängtar tills jag får se dig i skidspåret bara. nu när du äntligen fått dina efterlängtade skidor. ;-)

2011-02-09 - 17:51:32 - URL: http://prossara.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0