besvikelse

Det blev aldrig något åh,aj! 5½-6-års kontrollen blev en stor? besviklese för min lille prins..:( Hur konstigt det än må låta så fällde han tårar, men inte över att det gjorde ont utan för att han inte fick ta någon spruta.

Han har sedan ett tag tillbaka haft lite problem med de nedre regionerna och i och med det så ville inte läkaren låta honom vaccineras utan lät honom istället kissa i en mugg för att utesluta urinvägsinfektion först. Klokt tycker jag och skönt att det blir kollat. Om det inte skulle vara något sådant så är det troligt att de återkommande förhudsinflammationerna beror på nån form av sammanväxt av förhud och ollon..? Detta är ju inte direkt mitt område..så jag vet inte så mycket mer än såhär.., men det var tydligen vanligt? Och åtgärden för det är ett mindre ingrepp..eller möjligtvis behandligen med kortisonsalva :(

Stackars liten! MEN vi ska iallafall höra av oss för en ny tid nästa vecka då provsvar kommit och förhoppningsvis så får han en spruta då och kan gå nöjd därifrån med en OK-stämpel på handen! (jag tror mest det var den där ok-stämpeln som var orsaken till tårarna) Allt annat som kollades var tipptopp och läkaren var så imponerad över vad han kunde. :)





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0