äntligen fredag!

Härligt! Veckan har svichat förbi och nu äntligen är det fredagkväll med mys! Undrar så vad kocken bjuder på ikväll! ;)
Idag har det hunnits med en hel del! Bl.a. det här:










Vart tror ni att vi varit??, Just precis..på Sportys lekland! Jag hade öppningen på jobbet idag och eftersom jag bara jobbar fyra timmar varje fredag så slutade jag således 10.30! Ett perfekt arbetspass tycker jag! :) J. bestämde sig för att ta en föräldradag med barnen idag så att vi kunde få en "hel" fredag tillsammans!

Vi valde mellan Leklandet och att åka och bada och eftersom vi aldrig varit vid "Sportys" tidigare så blev det det! Barnen hade väldigt skoj iallafall! Det blir säkert fler besök i framtiden! :)

Nu ska jag ta mig en värmande bastu (typ 5 minuter, för det är vad jag står ut med..är ingen stor fan av bastubad) för jag har typ frusit hela veckan så det är dags att bli lite varm nu tycker jag!  Vad resten av helgens dagar har att bjuda på återstår att se! Trevlig Helg!

Jag har svårt att förstå,
sätta ord på mina känslor.
Känner mig kluven,
vad innebär allt det här,
vad betyder mest?
Jag vet vad som HAR betydit mest,
men nu vet jag inte längre.
Är det fel att sätta sig själv främst ibland?



Kommentarer
Terese

självklart delar jag med mig av alfabetskorten jag ska bara hitta ett bra ställe att lägga upp dom där ni kan nå dom. jag ska kolla runt och så hör jag av mig här när jag hittat ett gratis ställe att lägga upp som ni sen kan ladda ner ifrån.

2011-02-05 - 20:13:59 - URL: http://lillagronahuset.blogg.se/
Terese

hej nu hoppas jag dom ska gå ladda ner gratis. man får vänta en halvminut lr nått för att kunna ladda ner gratis men jag hoppas det går bra. http://lillagronahuset.blogg.se/2011/february/att-dela-med-sig-gratis.html

finns en länk i mitt inlägg.

2011-02-05 - 20:54:01 - URL: http://lillagronahuset.blogg.se/
Terese

vad bra! jag har lagt ut lite fler sångkort med barnsånger.

2011-02-05 - 23:00:53 - URL: http://lillagronahuset.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0