Snyft! Det blev tyngre än jag trodde idag ...

img_0717 (MMS)

Snyft! Det blev tyngre än jag trodde idag och säga hejdå till den arbetsplats jag gått till dag ut och dag in de senaste fem åren! Ett riktigt gråtkalas blev det.. Kommer sakna kollegor och alla dessa goa barn mycket! Det var en knepig känsla jag hade i kroppen imorse. Jag är så otroligt glad och tacksam över den tjänst jag nu fått och som startar på måndag men samtidigt lämnar man ju det trygga, invanda arbetet bakom sig! Men det nya kommer bli minst lika bra..nej bättre!! :) Jag fick detta fina halsband av mina fina kollegor samt en falujungfru som förskolan fått sitt namn efter! Saknaden kommer garanterat finnas där trots allt tungt som varit! Men nu börjar någonting nytt för mig som är ett steg i rätt riktning! Det är jag helt övertygad om!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0