snor

snabb fråga: Hur mycket snor kan det finnas i människas näsa? Jag tror att jag snytit ut minst flera liter på bara två dagar..kan det vara möjligt..dessutom verkar det inte vara slut än på långa vägar.. Mina kära sjuksköterskevänner ni kanske kan svara på detta..känner ju ingen läkare eller annan professor i ämnet som kan svara..:D

Dock träffade jag en  läkare i lördags men då kändes denna fråga inte relevant..jag försökte mest se snygg ut där jag gapade och visade mina vita prickar i halsen..men hur snygg är man då liksom.. anledning: läkaren var ung och skapligt snygg !:D

detta var en parantes till min fråga..fokusera på den istället...vill ju ha svar!!!


Kommentarer
Karro

Tydligen ska man producera ett badkar med snor under ett år så du har lite kvar i så fall...

2011-04-05 - 19:59:54 -
Anna

Ett BADKAR?!?! oh my god! ja då har jag lite kvar..men inte mycket! :)

2011-04-05 - 20:24:01 - URL: http://menduuu.blogg.se/
Jessica

Skapligt snygg? ;) Han är väl mycket snygg :P

2011-04-05 - 23:52:02 -



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0