Har tappad all energi och glädje och allt ...

Har tappat all energi och glädje och allt på grund av höstens jobb.. Och det som precis bara har blivit vår och jag borde vara sprudlande glad, fylld av energi och glädje inför sommaren. Men tänk vad snabbt man kan tappa allt pga att det inte blir riktigt som man tänkt sig. Jag är bara så rädd att den arbetssituation jag befann mig för ett år sedan ska upprepa sig och det var rent ut sagt förjävligt. Visst nu kanske jag målar fan på väggen i onödan men jag tror jag måste få göra det ett tag tills allt sjunkit in... Jag är bara så rädd. Vill inte att min energi går åt till saker jag ändå inte nu kan förändra. Energin behövs till barnen och J. som får ta många oförtjänta "smällar" bara för att jag är i obalans. Förlåt.

Kommentarer
Anonym

kram :)

2011-04-19 - 19:08:05 -



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0