halsfluss...IGEN!

Blev ingen bra helg det här.. :( Åkte till stugan igår (fredag) för så var det planerat och tanken var att vi skulle stanna där tills på söndag men så blev det inte. Vi åkte hem idag istället. Efter att inte ha sovit en blund inatt pga att halsen gjort så ont så ringde jag sjukvårdsrådgivningen i morse och fick då en tid på akuten. Väl där konstaterades ännu en halsfluss!! Jag blir bara så matt! Tur är väl iallafall att jag inte väntade lika länge som sist med att åka in utan nu fick jag ju pencillin snabbt så att det också går över snabbt. Träningslägret är räddat!

Igår kväll var jag till och med så desperat så att jag testade att gurgla i lite whisky men det enda det resultrade var att jag kräktes..J. mer eller mindre asgarvade åt mitt tafatta försök att få bort basiluskerna. Jag vet iallafall nu att jag inte ska testa det igen för det hade då ingen verkan!

Nu känns det som att allt som kan gå fel inför resan har gjort det..så nu borde det väl inte hända något mer... Vet inte hur jag ska se på allt detta..som tecken på att jag inte borde åka eller som tecken på att kroppen och allt annat runt omkring ser till att fixar sig innan resan så att inget kommer ske då jag är borta? Vad tror ni? Jag väljer att tro på det sista! :) Nu ska jag bädda ner mig i soffan och fortsätta kurera mig!

Längtar mig till bort sommar och värme nu, men det står inte på innan den är här, den svanska sommaren alltså! Spanien resan ger mig bara lite försmak.:)





Solnedgång vid bryggan i stugan
det är något jag längtar jag till, att sitta där på bänken i min ensamhet och filosofera och bara njuta av tysnaden
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0