En mycket bättre onsdag!

Känner mig piggare idag vilket självklart spelar av sig på mitt humör.. Dock har min kropp inte hunnit med att vänja sig med denna kyla vi har än..så det känns som om man går och genomfrusen ända in i benmärgen!

Var till skogen på förmiddagen med alla mina barn på jobbet och det var så mysigt..men kallt.. Alla hade vi varsin liten matsäck med sig ( som de alltid har varje onsdag) och där satt vi tätt ihop och bara pratade och fikade! Jag älskar de stunderna i mitt jobb! Diskussioner kretsar mycket kring hur man är en bra kompis och många kloka svar kommer det från 5-åringarna i den "Hemliga kompisklubben!" I love it!!

Kolla in den här godingen då! Det är bästa Fotograf Petra som tagit den här fina bilden på G. vid barnens förskola! Hon är bara bäst! Har du ännu inte kollat in deras fina butik så kan du göra det här. Eller varför inte besöka deras blogg här! Klickar du på bilden så kommer du till deras facebook sida också! De är bara helt klart bäst!!

(fotot är taget av Fotograf Petra och "lånat"  från calimeros sida på facebook, hoppas att det är okej Petra!?)
Kommentarer
Anonym

Självklart bästaste Anna =)

/ Petra

2010-11-08 - 21:06:03 -



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0