Helgbestyr

Ännu en helg till ända! Önskar att man hade en dag extra ledigt i veckan, fan va skönt det skulle vara! Hade dessutom en stängning i fredags och då känns helgen ännu kortare. Hade dock kunnat haft lite tur för sista barnet på huset blev hämtat runt halv fem, men tro inte att jag fick gå hem då..nej andra omständigheter gjorde att jag fick lov att stanna kvar en timme till. Men så är tyvärr mitt jobb ibland...bara att gilla läget.

Nu är det iallafall söndag och helgen har varit bra. Har gjort mycket och ingenting. Precis som det ska vara! Nu ska mysa ner mig i soffan och se på nyaste Beck filmen och bara slappa de sista timmarna innan morgondagens arbete!

Btw..Elsa fick också feber i fredags precis som jag förutspådde. Dock var den kortvarig och igår var hon pigg igen!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0