funderingar

Mycket tankar snurrar i mitt huvud igen, som det emellanåt gör... Har hänt en del saker på jobbet som får mig att ligga vaken på nätterna och grubbla. Det är nackdelen med mitt jobb. När man har med människor att göra i sitt yrke och inte maskiner så blir det lite svårare att bara tänka bort jobbet då arbetsdagen är slut. Och nu har det hänt saker som jag bara inte kan skaka av mig så lätt :( Men jag antar att det bara är att acceptera att det faktiskt ser ut så i mitt liv och min vardag.

Hursomhelst så tillbaka till G. Var ju och tog flera blodprover på honom förra veckan. De visade väl inte så mycket, mer än en marginell förhöjning av vita blodkroppar. Men det var en så liten förhöjning så läkaren kunde inte annat än dra slutsatsen att G varit/ är drabbad av nåt stort virusangrepp (som alltid?) alternativ flera som löst av varandra och som nu troligtvis är på väg ut ur kroppen. Låt oss hålla tummarna att så är fallet för nu tycker jag det är nog med sjukdagar för hans del! Han har fått sin beskärda del för den här gången, min lilla prins!
Kommentarer
Malin

Känner igen funderingarna. Dock kanske värre för din del med så mycket yngre barn. Men dessa tankar och händelser etsar sig fast och snor massor med energi. Tyvärr är det ju så här, som du skriver, att man jobbar inte med maskiner. Det är människor med känslor! Just nu kan jag tänka mig att vi funderar på samma sak... :-S

2010-11-29 - 22:19:11 - URL: http://holtakt.blogg.se/
Anna S

Hej! Jobbar du kvar på samma ställe som förut, alltså mitt gsmla hemställe:)

2010-11-30 - 06:39:03 -
Anna

Hmm malin jag vet inte riktigt vad du funderar kring..tror inte det är samma som jag?

Och Anna..ja det är samma ställe som sist. Har svårt att ta mig därifrån, både vill och inte vill!

2010-11-30 - 21:25:33 -
Malin

Vill inte spekulera, men det kan finnas kopplingar mellan oss... ;-)

2010-12-01 - 22:40:10 - URL: http://holtakt.blogg.se/
Anna

men nu blir jag ju nyfiken Malin.

2010-12-06 - 20:57:54 -



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0