Blivande konstnärer?

Igår var jag hemma igen och vabbade.. Denna gång var det G. som hade hög feber. Dock var det en kortvarig feber och idag är det full fart på honom igen. Tydligen är denna feber något som går på förskolan så nu står det väl inte på förrens Elsa har det också. Tur att den snabbt går över.

Iallafall så plockade jag fram staffliet och diverse färger och barnen jublade! Var och en skapade på sitt sätt och efter sin förmåga. E. gjorde pannkakor och G. skulle vara konstnär sa han och sa att han skulle göra ett porträtt av mig. Så jag fick på order av honom vackert ställa mig snett framför honom så att han kunde se vad han skulle måla..  Bjuder er på en bildkavalkad av gårdagens alster..

"pannkakor"




Lite brun färg på alla andra färger kan väl aldrig skada..

"Porträtt av en mamma"




Voilà!  Döm själva är det likt?.. :D


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0