Morgonstund har guld i mund!

Sitter här med morgonkaffet och undrar vad denna regninga dag kan ha att erbjuda. Hade önskat mig sol och värme, men förstod i natt, då jag vaknade av regnet, att den drömmen var långt ifrån att slå in!

Ikväll blir vi iallafall bjudna på mat hos mamma och Kjell! Ska bli trevligt! Nu ska jag dock se till att ordna lite inför Gustavs stundande kalas nästa vecka! Jonas sitter med "sin" datorn mitt emot mig just nu och letar efter husvagn på blocket. Han har helt snöat in på att vi ska ha en så och jag ska väl villigt erkänna att det är en ide jag stöttar! =)

Vill dock uppmana alla att gå in på denna länk och skriva på för att om möjligt kunna minska antalet barn i barngrupperna på förskolorna runt om i landet!
Kommentarer
Domesticka

Hej Anna!

Jag vill bara berätta en sak som kanske gör en mamma glad! Jag är ju en riktig TJEJTJEJ som alltid helst har velat ha döttrar, ja hade jag fått välja hade jag nog föredragit kvinnor även i kärekslivet men blev dömd till heterosexualitet! skrattar Men din SON verkar vara en alldeles underbar liten pärla till grabb och så länge det finns små karlar som är så goa och härliga som han verkar vara så kan jag vara lugn! Ville bara berätta det... så TACK! ler

2010-05-13 - 16:28:54 - URL: http://domesticka.blogg.se/
Anna

Din Kommentar gjorde mig verkligen jätte glad! Tack!

2010-05-13 - 20:34:58 -



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0