Bra dag!

..har det varit idag! Efter två dagar hemma med krånglande mage kändes det skönt att vara pigg idag och gå till jobbet! Elsas mage har heller inte varit i balans men nu tycker jag att även den verkar vara det igen också!

Slutade kl.15 idag och mötte då upp min mamma på stan. Hon hade då med sig mina två busfrön som hon hämtat på förskolan. "Mannen" min har åkt till stockholm och lämnat oss själva en hel helg..det var visst nåt som hette elitloppet/elitloppshelg som han skulle på..;)

Anyway, mormor tog båda barnen med sig på bussen in till den stora staden och för Elsas del var det första gången hon fick åka buss! Hon hade varit helt exhalterad berättade mamma och sagt då hon satt i mormors knä "åka buss ä lolit!" Vilket betyder för er som inte pratar elsas språk att det är roligt att åka buss! =)

Väl framme så blev det både fika och shopping..me like!!! Big time! Hittade fina kläder både till mig själv och barnen! Synd bara att Jonas messade och sa att han inte vunnit nåt idag..hade behövt det för min shoppingspree! ;)

Fler sånna här dagar skulle jag inte tacka nej till! Imorgon blir det dop, Lilla Tuva ska få sitt namn välsignat, så nu ska jag tömma och ladda kameran!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0